rillend van de kou

19 januari 2010

rillend van de kou
stopt ze even voor een peuk
bij de NS rookzuil

2 Reacties to “rillend van de kou”

  1. Ria Giskes-Pieters Says:

    Hoi Arnold,
    Triest beeld van een rookverslaving zie ik hier… Zelf nooit gerookt, maar ik weet, dat veel mensen met psychische problemen rustiger worden van een sigaret dan van medicijnen. Voor hen is het extra moeilijk, denk ik, om van het roken af te komen. En misschien geeft zelfs een peuk nog wat warmte… Nou, je ziet wat dit haiku-beeld bij me losmaakt!
    groetjes, Ria


    • Ha Ria,
      Ja het blijft toch bijzonder, hoe mensen verslaafd kunnen zijn aan iets… en wat ze er dan voor over hebben… ieder heeft zo zijn verslavinkje denk ik… roken is wel een heel lastige.
      Groetjes, Arnold


Plaats hier uw reactie (LET OP! de reactie is voor iedereen zichtbaar)

