al wandelend

25 maart 2010

al wandelend
ontrolt de dichter zijn vingers…
één voor één

4 Reacties to “al wandelend”

  1. Marleen Hulst Says:

    hoi Arnold,
    ik ben eerlijk gezegd geen grote liefhebber van beeldspraak in haiku’s, maar ik vind deze toch wel heel bijzonder. Erg mooi gevonden.

    groetjes, Marleen


  2. Dag Marleen,
    Grappig dat jij er beeldspraak in ziet. Ik heb hem als een letterlijke gebeurtenis opgeschreven… Maar het kan zijn dat niet iedere haiku-dichter die tik van het ontrollen van de vingers tijdens het dichten heeft of herkent 😉
    Groet,
    Arnold

  3. Marleen Hulst Says:

    hoi Arnold
    ik zou zelf misschien bij ‘ontrollen’ niet zo snel aan vingers denken, vandaar mijn gedachte aan beeldspraak. Maar wat ik al aangaf, ik vind het wel mooi.

    groet, Marleen


Plaats hier uw reactie (LET OP! de reactie is voor iedereen zichtbaar)

