NaNoWriMo

2 oktober 2012

In de VS is november National Novel Writing Month (NaNoWriMo.org). Maar op internet is er niets nationaal, dus aan dat event doen mensen uit de hele wereld mee. De uitdaging is om in de maand november een novel te schrijven van minimaal 50000 woorden. Ik heb besloten mee te doen, maar pas voor mezelf de uitdaging aan om het haalbaarder te maken. Ik ga voor 25000 woorden, in de vorm van een serie korte verhalen. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken.

3 Reacties to “NaNoWriMo”


  1. Hallo Arnold, dat is nogal wat … succes. Misschien moet ik het ook eens proberen.


  2. Dat is nogal wat. Succes!

    Chevrefeuille a.k.a Basho2012

    NB. We zijn allebei lid van de HKN


    • Dag Kristjaan,
      Dank voor je reactie. Een wat late reactie van mijn kant op jouw reactie, maar op een of andere manier had wordpress hem gezien als spam… ondertussen is mijn plan alweer wat verandert, maar daarover kun je binnenkort meer lezen.
      Groet,
      Arnold


Plaats hier uw reactie (LET OP! de reactie is voor iedereen zichtbaar)

