NaNoWriMo changed challenge: 30 haibuns

28 oktober 2012

Op de valreep heb ik mijn schrijfuitdaging voor de maand november veranderd. Ik ga niet 25000 woorden schrijven, maar ik ga in november 30 haibuns (proza gecombineerd met haiku) schrijven aan de hand van bestaande haiku’s van mijzelf en anderen. Ik ga proberen iedere dag te schrijven, maar neem me voor in ieder geval iedere dag een van de dertig haiku’s te posten op mijn blog. In het Engels of in het Nederlands.

English summary: I am participating in the NaNoWriMo challenge. However, I won’t be writing a 50000 words novel (official challenge), nor will I be writing a 25000 words novel (as I wanted to do), but I will attempt to write 30 haibuns (combinations of prose and haiku) and will post a haiku everyday in November (either in English or in Dutch). It can be my own haiku or one made by someone else.

Plaats hier uw reactie (LET OP! de reactie is voor iedereen zichtbaar)

