schuilend

29 oktober 2013

.

schuilend in een tunnel een rijtje smartphonejongeren

.

(met dank aan Bouwe voor de tip: oorspronkelijke versie is ‘schuilend/in een tunnel een rijtje/smartphonejongeren’)

4 Reacties to “schuilend”


  1. Een mooi beeld en goed verwoord ook. Ik heb alleen wat moeite met de vorm. Ik vind schuilend in een tunnel zo mooi bij elkaar passen en nu is het te fragmentarisch. Volgens mij kun je er gewoon een éénregelige haiku van maken. Dan heb je ook gelijk visueel de lengte van een tunnel en het rijtje jongeren.


    • Je hebt helemaal gelijk, Bouwe. Ik heb schuilend heel lang op de tweede regel gehad, maar dan werd bijna altijd de tweede regel te lang en de haiku werd dan ergens anders weer te fragmentarisch. Eénregelig is de oplossing. Bedankt voor de suggestie, Bouwe. Goede tip. Ik verander het meteen.

  2. ria giskes Says:

    inderdaad mooi op 1 regel!
    groetjes


Plaats hier uw reactie (LET OP! de reactie is voor iedereen zichtbaar)

