Mijn eerste sketchcrawl

19 april 2014

Op vele plaatsen overal op de wereld wordt vier keer per jaar op dezelfde dag een sketchcrawl georganiseerd: een bijeenkomst van mensen die gezamenlijk gaan tekenen. Iemand neemt het initiatief tot zo’n sketchcrawl, zorgt dat er een ruimte is en dat de datum en plek bekend worden gemaakt en wie zin heeft, kan dan komen. Zonder inschrijving, zonder kosten, zonder toelatingsvoowaarden. Weer een van die prachtige dingen die dankzij het internet mogelijk zijn geworden.

Vandaag waren er weer overal op de wereld sketchcrawls, in Nederland een stuk of zeven geloof ik. Ik ging naar Schiedam, waar we met een groepje van 7 of 8 personen getekend hebben. Leuk om zoiets eens mee te maken. Hieronder een paar foto’s en de tekeningen die ik maakte.

Via deze link zijn nog meer foto’s te vinden: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.740441259319613.1073741834.445258798837862&type=1

 

 

Eén reactie to “Mijn eerste sketchcrawl”


  1. […] was de tweede keer dat ik met een sketchcrawl meedeed. Vorige keer was dat in Schiedam, nu in Gouda. Ik zou er samen met mijn vrienden Fred en Rike heen gaan, maar […]


Plaats hier uw reactie (LET OP! de reactie is voor iedereen zichtbaar)

