Wandelblog

19 mei 2015

We zijn nog maar net begonnen met onze wandelhobby. Maar hebben al wel de ambitie in de niet zo verre toekomst grotere routes te gaan lopen. Zoals de Pelgrimsroute. Ik google-de wat op ‘Pelgrimsroute’ en kwam op een blog over wandelen, met berichten over het wandelen van die route. Ik schreef over onze eigen ervaringen op onze eerste twee wandeltochtjes.

Toeval of niet, maar sinds vanochtend volgt de schrijfster van het blog ‘Wanda wandelt’ mijn blog. Leuke blog trouwens!

2 Reacties to “Wandelblog”

  1. wandacatsman Says:

    Wat leuk dat jullie mijn blog ook gevonden hebben! Ik volg graag andere wandelbloggers, zodoende viel die van jullie bij mij op.

    Veel wandelplezier!


Plaats hier uw reactie (LET OP! de reactie is voor iedereen zichtbaar)

