Oefenen voor de Nationale Sketchcrawl

23 mei 2016

Zaterdag 28 mei wordt door Urban Sketchers Netherlands de eerste Nationale Sketchcrawl georganiseerd. Zo’n 60 ‘urban sketchers’ spreken dan af om met elkaar op straat in Utrecht te gaan tekenen; zwervend door de binnenstad, soms gezamenlijk optrekkend, dan weer individueel tekenend.

Ik was voornemens om dan weer eens met vulpen te gaan tekenen, iets dat ik de laatste tijd weinig gedaan heb, ik tekende voornamelijk met potlood. Vandaag heb ik dus maar mijn Rotring Artpen weer eens gepakt om het gevoel van tekenen met vulpen weer even terug te krijgen.

Hieronder een deel van het uitzicht vanuit de kamer op mijn werk op de TU Delft: een deel van het gebouw van 3mE (het gebouw van Werktuigbouwkunde, Scheepsbouwkunde en Materiaalkunde).

Klik op de tekening om hem groot te bekijken

13232952_10207998267127238_340901479725055245_n

 

Plaats hier uw reactie (LET OP! de reactie is voor iedereen zichtbaar)

